У Великій Британії люди почали скуповувати товари для виживання в катастрофах
У Великій Британії останніми місяцями різко зріс попит на товари для виживання. Про це повідомляє The Guardian, яка опитала магазини з товарами для «виживальників» — тих, хто готується заздалегідь до надзвичайних ситуацій та катастроф: землетрусів, лісових пожеж, викидів радіації і тощо. Про це повідомляє TradeMaster.UA. В англійській мові для таких передбачливих людей є і спеціальний термін — prepper.
"Когось лякають стихійні лиха, когось - загроза ядерної війни", - говорить Лінкольн Майлз власник магазину Preppers Shop UK. Він продає різні товари на випадок екстрених ситуацій. У тому числі їжу: наприклад, за 478 фунтів стерлінгів. Можна купити місячний запас сублімованих страв.
Магазинів для "преперів", як у Майлза, у країні чимало. UKpreppingshop продає протигази, фільтри для очищення води, кишенькові пилки, ліхтарики, тенти, спальні мішки та ін. ,9 фунтів стерлінгів. А набір предметів, щоб вижити після атомного вибуху, що включає костюм РХБЗ та протигаз, продається за 564 фунти стерлінгів. Є навіть система повітряної фільтрації для притулку у разі ядерного інциденту за 1995 фунтів стерлінгів.
Інтерес до товарів для виживання став масово зростати після початку пандемії 2020 р., каже Майлз. COVID став великим стимулом для нашого бізнесу. Я думаю, люди зрозуміли, що якщо щось трапиться знову, їм залишиться сподіватися тільки на себе», — вважає він. Також величезний попит спостерігався, за його словами, упродовж трьох місяців після нападу Росії на Україну, коли люди розкуповували продуктові набори.
«Багато людей зараз дуже стривожені, особливо після початку подій на Близькому Сході у жовтні. Слідом за нафтою дорожчає виробництво продуктів харчування, ціни зростатимуть і далі», - додає засновник UKpreppingshop Джастін Джонс.
Представник мережі магазинів товарів для активного відпочинку Blacks Денні Робінсон наголошує на високому попиті на освітлювальні прилади: наприклад, налобні ліхтарики. А також портативні газові плити. Все це буде потрібно, якщо в будинках відключать електрику. За словами Робінсона, зростає попит на спальні мішки, але беруть їх не для наметів, а додому, щоб обходитися без опалення. Ще купують переносні столи та стільці, щоб у разі форс-мажору покласти їх в автомобілі та виїхати — це пов'язано з нещодавньою повінню через шторм «Бабет».
Попит на товари для виживання зростає у багатьох країнах світу. У США на Amazon за місяць після початку війни в Україні в лютому 2022 р. продали майже стільки ж упаковок таблеток йоду (ліки від радіації), скільки за весь 2021 р. А восени 2022 р. таблетки йоду закінчилися у фінських аптеках.
На Amazon товари для виживання навіть виділено окрему категорію. З квітня 2022 р. до квітня 2023 р. сумарні витрати американців на них досягли $11 млрд, подібний інвентар купував майже кожен третій (29%), згідно з даними Finder. Це менше, ніж у 2021 р. (45% населення США), але більше, ніж у 2020 р. (20%).
Про зростання продажів у 2023 р. вже звітували великі виробники товарів для виживання. Продаж сумок з набором всього необхідного бренду Preppi у січні — вересні зріс на 29% рік до року. А коштує така сумка до 5000 доларів. У компанії Judy, яка називає свої аварійні комплекти в сумках найкращими у світі, продажі в червні зросли в чотири рази, коли міста США накрило димом від лісових пожеж у Канаді.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини економіки, новини виробників, товари для виживання
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар