23 листопада 2023

Shein може випередити H&M та Inditex за обсягом виручки за 2023 рік

Shein може випередити H&M та Inditex за обсягом виручки за 2023 рік
1321

Китайський гігант швидкої моди Shein за підсумками 2023 року може перевершити ритейлерів H&M та Inditex за розміром виручки з огляду на досягнутий обсяг продажів у 24 млрд доларів за перші три квартали, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Fashionunited.com.

У 2022 році прибуток компанії склав 23 млрд доларів, при цьому значне зростання продажів, очікуване Shein в 2023 році, сприятиме зміцненню її позицій. Результат за три квартали - 24 млрд доларів - дозволяє залишити позаду H&M з його 16,4 млрд доларів за аналогічний період. Також, ймовірно, китайському онлайн-ритейлеру вдасться перевершити показники групи Inditex, яка повідомила про виручку 18,3 млрд доларів за 1-у половину 2023 року.

Незважаючи на зниження вартості активів з початкових 100 млрд. доларів до діапазону 60-70 млрд. доларів, Shein наближається до того, щоб стати новим Amazon. Так, компанія вже не обмежується сегментом одягу та інтегрує до свого каталогу інші види товарів, включаючи косметику, електроніку, вироби категорії «розумний дім» та товари для облаштування приміщень.

У серпні китайський ритейлер уклав стратегічне партнерство з компанією-оператором роздрібної мережі американського бренду швидкої моди Forever 21, що дозволило здійснювати перехресний продаж та використовувати фізичні магазини марки для розширення клієнтської бази Shein, що налічує 150 млн осіб.

У жовтні компанія стала власником інтелектуальної власності та прав на торгові знаки британського бренду Missguided, що стало першим придбанням китайського гіганта у Великій Британії. 19 листопада з'явилася інформація про те, що Shein готується відкрити ще один офіс у Манчестері у зв'язку із розширенням своєї діяльності в країні. У її лондонському представництві наразі працює близько 40 співробітників. Крім цього, компанія підтвердила свою зацікавленість у покупці бренду Topshop, можливість продажу якого у жовтні почав розглядати британський мультибрендовий онлайн-ритейлер Asos.

Дані за листопад 2022 року також свідчили про домінування Shein, на частку якої припало 50% усіх продажів у сегменті fast fashion у США, тоді як H&M та Zara відстали на 16% та 13% відповідно.

Читайте також: Shein купив британський бренд одягу Missguided

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також