H&M розширює мережу компактних магазинів у Бельгії

Для невеликих міст шведський бренд H&M розробив особливий компактний формат магазинів, в якому особлива увага приділяється інтеграції в контур торгової точки онлайн-каналів продажу. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Цього тижня перший такий магазин було відкрито у Бельгійському місті Тюрнхаут. У компанії зазначають, що така «компактна» концепція повністю відповідає новій поведінці покупців: магазин — це не тільки місце для покупок, але й точка для натхнення, де омніканальність займає центральне місце.
"Ми хочемо представити новий компактний формат магазинів, який є повною протилежністю нашим традиційним точкам продажів", - говорить RetailDetail регіональний менеджер H&M в Бельгії Пер Ліндбак. «При цьому з новим концептом ми здебільшого націлені на невеликі міста, де ми хочемо працювати з більш легким та клієнтоорієнтованим форматом».
У новому магазині покупці, як і раніше, бачать повний асортимент – жіночий одяг, чоловічий, дитячий, а також косметичні засоби. Також у покупців є доступ до онлайн-сервісів, таких як «click&collect», можливість здійснювати повернення та здійснювати замовлення через програму бренду. Цифрові термінали, встановлені в магазині, дозволяють тут же виконувати замовлення та отримувати їх.
Читайте також: H&M знову випускає "зелені" облігації на 500 млн євро
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар