Китайський інтернет-магазин одягу Shein таємно подав заявку на IPO у США

Онлайн-ритейлер одягу Shein таємно подав заявку на первинне розміщення акцій на біржі до регулюючих органів США. Про це з повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.
Компанія може провести IPO у 2024 р., стверджують джерела агентства. За їхньою інформацією, для підготовки Shein залучила банки Goldman Sachs, Morgan Stanley та JPMorgan Chase. Ритейлер та банки відмовилися від коментарів.
Shein ще не визначилася із розміром IPO. На початку листопада Bloomberg з посиланням на джерела повідомляв, що інтернет-ритейлер сподівається отримати оцінку в $80—90 млрд, що набагато більше за її нинішню вартість. У ході чергового раунду інвестицій у травні 2023 р. оцінка компанії склала всього $66 млрд проти $100 млрд у 2022 р. А в нещодавніх угодах оцінка компанії впала до $50-60 млрд.
Shein - один з найбільших продавців одягу у світі, що з'явився у 2012 р. в Китаї. Наразі головна структура компанії базується в Індонезії. У 2022 р. її виручка досягла $23 млрд, чистий прибуток — $800 млн. Для порівняння, оборот найбільшого у світі виробника одягу — Inditex (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Oysho) становить 32,6 млрд євро. Завдяки бізнес-моделі Shein має великий асортимент дешевого одягу — приблизно 600 000—700 000 товарних найменувань, що набагато більше, ніж у будь-якого звичайного ритейлера. У ритейлера майже не залишається товарних залишків, всю продукцію вона продає безпосередньо споживачам, що пояснює низькі ціни на платформі: сукні та сорочки на майданчику можна купити за $2-5 (184—465 руб.).
«Наразі не найкращий час для виходу Shein на біржу, але якщо компанії потрібен капітал, то ринок готовий. До того ж, зараз інвестори більш позитивно дивляться на компанію, ніж кілька тижнів тому», — прокоментував старший портфельний менеджер CI Roosevelt Джейсон Беновіц. За його словами, ключовим питанням інвесторів буде те, чи зможе Shein зберегти стрімкі темпи зростання та продовжувати збільшувати частку ринку. Shein є важливим революційним гравцем у галузі рітейлу, тому вона матиме великий попит у інвесторів, вважає керуючий директор GlobalData Ніл Сондерс.
Shein починала готуватися до IPO у США ще 2020 р., але вирішила відкласти його через непередбачувану ситуацію на ринку на тлі загострення відносин між США та Китаєм.
Читайте також: Shein може випередити H&M та Inditex за обсягом виручки за 2023 рік
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, шейн, онлайн-ритейл, e-commerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар