Ілон Маск обговорює партнерство з Amazon на тлі втечі рекламодавців
Ілон Маск, який володіє соцмережею X, обговорює потенційне партнерство з гігантом електронної комерції Amazon. Цей крок може змінити динаміку рекламних розміщень на платформі, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Йдеться про інтеграцію рекламної платформи X у програмне забезпечення Amazon. Це дозволило б малим та середнім підприємцям купувати рекламні послуги X безпосередньо через Amazon та рекламувати свої товари у соцмережі.
Раніше Маск вилаяв рекламодавців, які залишили його платформу через антисемітський контент. Зокрема, закликав звільнити генерального директора Disney Боба Айгера через відмову рекламуватися в Х нібито через антисемітські погляди Маска.
Нагадаємо, після антисемітських висловлювань Ілона Маска близько сотні брендів припинили розміщення на майданчику. Першою призупинила співпрацю з Х корпорація IBM, за нею свою рекламну політику щодо соцмережі почали переглядати й інші великі компанії. "Рекламну паузу" взяли кінокомпанії Warner Bros., Walt Disney, Lionsgate, Paramount та Sony Pictures, корпорація Apple, Airbnb, Amazon, Coca-Cola, Microsoft та інші. Втрати від уникнення рекламодавців можуть становити $75 млн.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, амазон, ілон маск
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар