15 грудня 2023

Витрати Adobe на продаж та маркетинг зросли майже на 8% за рік

Витрати Adobe на продаж та маркетинг зросли майже на 8% за рік
639

Розробник програмного забезпечення Adobe прозвітував за підсумками четвертого фінансового кварталу, що завершився 1 грудня, і всього 2023 року.  Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Витрати на продаж та маркетинг компанії в четвертому кварталі зросли на 5,4% і склали $1,36 млрд проти $1,29 млрд за аналогічний період 2022 року. За весь 2023 рік показник опинився на рівні $5,35 млрд. У 2022 році витрати на продаж та маркетинг Adobe досягали $4,97 млрд, що на 7,6% менше поточного результату.

У четвертому фінкварталі Adobe наростила чистий прибуток на 26% рік до року, до $1,48 млрд проти $1,17 млрд за аналогічний період минулого року. За 2023 рік показник зріс із $4,75 млрд до $5,42 млрд.

Квартальний виторг американської компанії збільшився на 12% — майже до $5,05 млрд проти $4,52 млрд роком раніше. Річний виторг зафіксовано на рівні $19,41 млрд, що більше, ніж за підсумками 2022 року. Тоді Adobe отримала $17,61 млрд.

За прогнозом компанії, у першому фінкварталі 2024 року виручка очікується в діапазоні $5,1-5,15 млрд, загалом за 2024 фінансовий рік - на рівні $21,33-21,5 млрд.

Аналітики в середньому очікують квартальний виторг на рівні $5,16 млрд, річний - $21,73 млрд.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також