Витрати Adobe на продаж та маркетинг зросли майже на 8% за рік

Розробник програмного забезпечення Adobe прозвітував за підсумками четвертого фінансового кварталу, що завершився 1 грудня, і всього 2023 року. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Витрати на продаж та маркетинг компанії в четвертому кварталі зросли на 5,4% і склали $1,36 млрд проти $1,29 млрд за аналогічний період 2022 року. За весь 2023 рік показник опинився на рівні $5,35 млрд. У 2022 році витрати на продаж та маркетинг Adobe досягали $4,97 млрд, що на 7,6% менше поточного результату.
У четвертому фінкварталі Adobe наростила чистий прибуток на 26% рік до року, до $1,48 млрд проти $1,17 млрд за аналогічний період минулого року. За 2023 рік показник зріс із $4,75 млрд до $5,42 млрд.
Квартальний виторг американської компанії збільшився на 12% — майже до $5,05 млрд проти $4,52 млрд роком раніше. Річний виторг зафіксовано на рівні $19,41 млрд, що більше, ніж за підсумками 2022 року. Тоді Adobe отримала $17,61 млрд.
За прогнозом компанії, у першому фінкварталі 2024 року виручка очікується в діапазоні $5,1-5,15 млрд, загалом за 2024 фінансовий рік - на рівні $21,33-21,5 млрд.
Аналітики в середньому очікують квартальний виторг на рівні $5,16 млрд, річний - $21,73 млрд.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар