Маркетплейс Zalando запускає покупку популярних товарів «на запрошення»

Для ексклюзивних товарів обмеженого випуску Zalando запускає особливий формат покупок: покупці можуть запросити запрошення у додатку та зарезервувати часовий інтервал для здійснення покупки. Новий формат називається "The 'invite-only" ("тільки на запрошення"). Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Для популярних товарів, які часто розпродаються за лічені хвилини, клієнти Zalando можуть запросити запрошення в додатку. Потім їм призначається певний часовий інтервал, протягом якого вони можуть здійснити покупку. Таким чином, майданчик хоче знизити рівень розчарувань, які зазнають покупці, коли не встигають купити ексклюзив. За нового сценарію частина товарів зніматиметься з продажу, щоб її встигли купити і ті, хто запросить «запрошення» та зарезервує тимчасовий слот.
«Шопінг на запрошення» зручний для клієнтів Zalando Plus, оскільки частина позицій виділяється ним при кожному запуску новинки. Крім того, «тільки на запрошення» дає нашим партнерам можливість продемонструвати свої популярні продукти та розповісти про них, що надихає історію», — сказав Фабіо Баум, генеральний директор Zalando в країнах Бенілюксу.
Першим продуктом, який стане доступним для покупок лише на запрошення, є кросівки FENTY x PUMA Avanti. Реєстрація можлива з сьогоднішнього дня і клієнти отримають запрошення у вівторок, 19 грудня 2023 р.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, заландо, онлайн-ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар