Conad підтверджує лідерські позиції в Італії

Згідно з попередніми даними, очікується, що загальний оборот Conad у 2023 році становитиме 20,2 мільярда євро, що на 9,1% більше, ніж у 2022 році, завдяки зосередженню на брендах приватних торгових марок і цифрових інноваційних ініціативах, таких як платформа Hey Conad. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Незважаючи на складний рік для споживчих витрат, Conad зберіг свою лідерську позицію на ринку, утримуючи 15% частки, а продажі зросли на 9,6% (+7,9% у порівнянні).
Від гіпермаркетів на кшталт Spazio Conad, які розширилися на 7,7%, до торгових марок типу TuDay Conad і Conad City (+8,5%), усі сегменти роздрібної торгівлі спостерігали позитивне зростання, що призвело до збільшення загального каналу супермаркетів на 8,7%.
Програма Conad Bassi & Fissi, яка пропонує кошик основних товарів за значно зниженими цінами, продовжує цінуватися покупцями: у 2023 році клієнти заощадили в середньому 27,8% завдяки цій ініціативі.
Приватна торгова марка Conad також продовжувала демонструвати зростання, збільшивши дохід на 6 мільярдів євро (+12,9%).
Протягом останнього року на Hey Conad, цифровій платформі роздрібної торгівлі, були представлені нові послуги, окрім онлайн-покупок, зокрема подорожі, культура та дозвілля. У 2024 році заплановано більше доповнень, зокрема послуги з догляду за домашніми тваринами, фінанси, страхування та мобільність.
Окрім традиційних супермаркетів, Conad диверсифікує свою мережу за допомогою концептуальних магазинів. У 2023 році відкрилося 27 нових аптек, оптик, зоомагазинів і зоомагазинів, завдяки чому загальна мережа групи досягла 3951 точки продажу.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ритейл італії
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар