29 грудня 2023

Conad підтверджує лідерські позиції в Італії

Conad підтверджує лідерські позиції в Італії
1114

Згідно з попередніми даними, очікується, що загальний оборот Conad у 2023 році становитиме 20,2 мільярда євро, що на 9,1% більше, ніж у 2022 році, завдяки зосередженню на брендах приватних торгових марок і цифрових інноваційних ініціативах, таких як платформа Hey Conad. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Незважаючи на складний рік для споживчих витрат, Conad зберіг свою лідерську позицію на ринку, утримуючи 15% частки, а продажі зросли на 9,6% (+7,9% у порівнянні).

Від гіпермаркетів на кшталт Spazio Conad, які розширилися на 7,7%, до торгових марок типу TuDay Conad і Conad City (+8,5%), усі сегменти роздрібної торгівлі спостерігали позитивне зростання, що призвело до збільшення загального каналу супермаркетів на 8,7%.

Програма Conad Bassi & Fissi, яка пропонує кошик основних товарів за значно зниженими цінами, продовжує цінуватися покупцями: у 2023 році клієнти заощадили в середньому 27,8% завдяки цій ініціативі.

Приватна торгова марка Conad також продовжувала демонструвати зростання, збільшивши дохід на 6 мільярдів євро (+12,9%).

Протягом останнього року на Hey Conad, цифровій платформі роздрібної торгівлі, були представлені нові послуги, окрім онлайн-покупок, зокрема подорожі, культура та дозвілля. У 2024 році заплановано більше доповнень, зокрема послуги з догляду за домашніми тваринами, фінанси, страхування та мобільність.

Окрім традиційних супермаркетів, Conad диверсифікує свою мережу за допомогою концептуальних магазинів. У 2023 році відкрилося 27 нових аптек, оптик, зоомагазинів і зоомагазинів, завдяки чому загальна мережа групи досягла 3951 точки продажу.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також