TikTok та LVMH працюють над обмеженням продажу підробок у додатку
Люксовий конгломерат LVMH обговорює з TikTok та його материнською компанією ByteDance Ltd. план з обмеження продажів контрафакту, що реалізується за допомогою цієї популярної програми для обміну короткими відеороликами, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.
За словами Тото Хаба, старшого віце-президента з глобального комплексного маркетингу косметичного бренду Benefit Cosmetics, що належить LVMH, мета полягає в тому, щоб спільними зусиллями «поліпшувати купівельний досвід». Оскільки TikTok активно розширює свою ринкову присутність по всьому світу, а в портфель конгломерату входить понад 70 брендів класу люкс, включаючи Louis Vuitton, Christian Dior, Givenchy, Tiffany & Co., то угода може стати важливим кроком у зміцненні репутації майданчика.
Функція TikTok Shop почала впроваджуватись у Європі з травня 2021 року, а минулого року була повноцінно запущена у США. За інформацією джерел Bloomberg, компанія ставить перед собою амбітні цілі — збільшити обсяг свого американського e-commerce бізнесу вдесятеро до 17,5 млрд доларів до 2024 року.
Представник LVMH зазначив, що раніше французький холдинг уклав аналогічні домовленості щодо обмеження обороту підроблених товарів з Alibaba Group Holding Ltd., що володіє онлайн-платформою Tmall.
Багато майданчиків електронної комерції, включаючи Amazon.com, JD.com та інші, з різним ступенем успіху намагаються боротися з несумлінними продавцями, які продають контрафактну продукцію за дуже низькими цінами. Для захисту своєї інтелектуальної власності компанії-правовласники удосконалюють інструменти маркування оригінальних виробів та розробляють системи відстеження товарів на вторинному ринку.
Читайте також: LVMH найме 2500 співробітників в Італії до кінця 2025 року
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар