Brand Finance назвав найдорожчі бренди у світі
Бренд Apple визнаний найдорожчим у світі за даними щорічного рейтингу Brand Finance Global 500, проведеного міжнародною консалтинговою організацією Brand Finance. У 2023 році вартість бренду Apple зросла на 74%, досягнувши вражаючої позначки $517 млрд. Це дозволило компанії обійти конкурентів, таких як Microsoft, Google і Amazon. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Корпорація Microsoft посіла друге місце в рейтингу з брендом, вартість якого збільшилася на 78%, досягнувши $340 млрд. На третьому місці опинилася компанія Google з брендом вартістю $333 млрд. У топ-5 також увійшли Amazon, що опустився на чотири рядки, і Samsung, що піднявся одну позицію.
Варто зазначити, що Amazon, хоч і знизився на кілька позицій, все одно подорожчав на 3%, досягнувши вартості $308,9 млрд. Шосте місце в рейтингу зайняв Walmart, незважаючи на зниження вартості на 15% до $96,8 млрд. TikTok зайняв сьому позицію, подорожчавши на 28% і досягнувши $84,2 млрд.
Рейтинг також включає Deutsche Telekom та ICBC, які посіли восьме та десяте місця відповідно. Deutsche Telekom збільшив вартість свого бренду на 17%, досягнувши $73,3 млрд, тоді як ICBC приростом у 3% досяг $71,8 млрд.
Brand Finance – провідна міжнародна консалтингова компанія у сфері оцінки брендів. Компанія використовує збалансовану систему показників для розрахунку "сили бренду", включаючи оцінку маркетингових інвестицій, акціонерний капітал та ефективність ведення бізнесу.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар