02 лютого 2024

Brand Finance назвав найдорожчі бренди у світі

Brand Finance назвав найдорожчі бренди у світі
970

Бренд Apple визнаний найдорожчим у світі за даними щорічного рейтингу Brand Finance Global 500, проведеного міжнародною консалтинговою організацією Brand Finance. У 2023 році вартість бренду Apple зросла на 74%, досягнувши вражаючої позначки $517 млрд. Це дозволило компанії обійти конкурентів, таких як Microsoft, Google і Amazon. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Корпорація Microsoft посіла друге місце в рейтингу з брендом, вартість якого збільшилася на 78%, досягнувши $340 млрд. На третьому місці опинилася компанія Google з брендом вартістю $333 млрд. У топ-5 також увійшли Amazon, що опустився на чотири рядки, і Samsung, що піднявся одну позицію.

Варто зазначити, що Amazon, хоч і знизився на кілька позицій, все одно подорожчав на 3%, досягнувши вартості $308,9 млрд. Шосте місце в рейтингу зайняв Walmart, незважаючи на зниження вартості на 15% до $96,8 млрд. TikTok зайняв сьому позицію, подорожчавши на 28% і досягнувши $84,2 млрд.

Рейтинг також включає Deutsche Telekom та ICBC, які посіли восьме та десяте місця відповідно. Deutsche Telekom збільшив вартість свого бренду на 17%, досягнувши $73,3 млрд, тоді як ICBC приростом у 3% досяг $71,8 млрд.

Brand Finance – провідна міжнародна консалтингова компанія у сфері оцінки брендів. Компанія використовує збалансовану систему показників для розрахунку "сили бренду", включаючи оцінку маркетингових інвестицій, акціонерний капітал та ефективність ведення бізнесу.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також