Amazon тестує ШІ-консультанта з покупок

Amazon тестує чат-бота, який допомагає у пошуку потрібного товару і навіть дає поради. Помічник на ім'я Rufus навчався на каталозі товарів компанії та відгуках покупців. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Поки ШІ-консультант доступний у бета-версії деяким користувачам із США, але найближчим часом працювати з ним зможуть усі жителі країни. Чи він з'явиться і в інших країнах, компанія не уточнює.
Щоб скористатися чат-ботом, клієнтам необхідно відкрити пошуковий рядок, ввести запит та натиснути на іконку діалогу внизу сторінки. Бот дає загальні рекомендації перед покупкою, підшукує товари за заданим покупцем сценарієм, а також може відповідати на запитання клієнтів про конкретні речі.
Це не перший ШІ інструмент на платформі. Раніше Amazon запустив функцію Fit Review Highlights, яка пропонує клієнтам персональні рекомендації, що дозволяють покупцеві підібрати речі потрібного розміру. Крім того, штучний інтелект допомагає продавцям робити опис продуктів ще більш інформативним для клієнтів.
Читайте також: Amazon запускає виробництво водню для заправки своїх навантажувачів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, амазон, онлайн ритейл, ecommerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар