05 лютого 2024

Lego випустить конструктори з болідами «Формули 1» та за мотивами фільму «Дюна»

Lego випустить конструктори з болідами «Формули 1» та за мотивами фільму «Дюна»
543

Lego анонсувала випуск нової лінійки конструкторів з болідами «Формули 1» — до неї увійдуть модель McLaren MP4/4 1988 р. в комплекті з фігуркою гонщика Айртона Сенни, а також моделі гоночних BMW і Mercedes-AMG. У продаж набори надійдуть 1 березня, вартість – $75. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Також компанія з 1 лютого почала продавати набір за мотивами фільму «Дюна» Дені Вільнева із 1369 деталей. З них можна зібрати літальний апарат орнітоптер із фільму, коштує набір $165.

Обидва набори призначені для дорослих – на сайті є відповідна позначка. Як розповіла Business Insider директор з продуктів та маркетингу Lego Джулія Голдін, компанія робить велику ставку на «кідалтів» (від англ. kidult – «дорослі діти»). Компанія зауважила, що дорослим хотілося б збирати конструктори, але багато хто з них стримувався і не купував «іграшки» для себе. Тому з 2020 року компанія почала випускати набори спеціально для такої аудиторії — продаються вони у великих чорних коробках.

За даними дослідницької компанії Circana, за 12 місяців до вересня 2023 р. на дорослих припало 16% продажів іграшок у США — у грошах $6,7 млрд (проти 6 млрд руб. за 12 місяців до вересня 2022 р.).

За словами Голдіна, у дорослих стала популярною «Ботанічна колекція» Lego — до неї входять різні конструктори-«букети». Ціна одного набору - $59,99. Такий подарунок люди часто приносять на побачення замість звичайних квітів, щоби зібрати його разом зі своєю другою половинкою. У 2024 році Lego планує розвивати асортимент цієї колекції.

Ностальгія дорослих не лише допомагає стати популярнішою у них, а й приваблює більше дітей до бренду, зазначає Голдін. Опитування 55 000 батьків та дітей у 30 країнах, проведене Lego у 2022 р., показало, що 95% батьків заявили, що спільна гра зміцнює сімейні зв'язки та покращує їх благополуччя.

На ринку іграшок намітилася й інша тенденція: американці почали купувати іграшки не лише для дітей та племінників, а й для літніх родичів. 70% таких покупців враховують, що настільні ігри та головоломки здатні уповільнити старіння мозку та перешкоджати деменції. Ще одна причина зростання ринку — населення США, що старіє. Нині людей похилого віку в країні більше, ніж дітей. А ще в пандемію літні частіше відчували самотність, тому почали купувати собі роботів-компаньйонів та плюшеві іграшки.

Виробники у відповідь на попит почали адаптувати для літніх іграшки та ігри. Наприклад, Hasbro адаптувала під людей старше 65 років свій знаменитий Scrubble, зробивши його з великими фішками та великим шрифтом.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також