20 лютого 2024

Бейонсе анонсувала запуск власного б'юті-бренду

Бейонсе анонсувала запуск власного б
473

Співачка Beyonce (Бейонсе) оголосила про майбутній запуск власного бренду засобів догляду за волоссям Cecred. Лінійка вийде у продаж 20 лютого 2024 року. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.

Засоби під брендом Cecred спрямовані на зміцнення та відновлення волосся після пошкоджень. В основі розробки лінії лежить технологія – біоактивний кератиновий фермент, який наполягає на меді.

До складу лінійки входять 8 засобів: освітлювальний шампунь і скраб для шкіри голови, зволожуючий шампунь, зволожуючий кондиціонер глибокої дії, відновлююча лікувальна маска, зволожуючий лосьйон, живильне масло для волосся, ритуальний догляд з ферментованого рису і троянди, дозволяє змішувати засоби.

Бейонсе анонсувала запуск бренду, опублікувавши у своїх соціальних мережах відео з підписом: «Волосся – це святе. Подорож починається 20 лютого».

Очікується, що ціни на лінію засобів для догляду за волоссям від Бейонсе становитимуть від $30 до $50.

Читайте також: Карді Бі стала обличчям косметичного бренду Nyx

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також