Snack Production визнана проривом у trade-маркетингу у 2023 році
2 лютого 2024 року в рамках щорічної бізнес-конференції Big Trade-Marketing Show: New Reality – New Possibilities відбулося нагородження переможців Національної премії Big Trade-Marketing Award-2024.
Премія в галузі TRADE маркетингу присуджується за визначні та успішні маркетингові стратегії, які були реалізовані в 2022-2023 рр.
Місія премії полягає в просуванні та визнанні креативних трейд-маркетингових стратегій та їхніх авторів, стимулюючи інноваційні підходи та покращувати стандарти у цій сфері для сприяння загального розвитку маркетингової індустрії.
Журі визначило номінантів серед роздрібних мереж, виробників, дистриб’юторів, маркетингових агенцій на підставі презентацій трейд-маркетингових кейсів з якісними та кількісними показниками: залучення нових клієнтів, підвищення лояльністі, підвищення впізнаваністі бренду, зміна сприйняття бренду або поєднання кожного з цих способів за допомогою ефективного креативу, задля досягнення бажаних цілей тощо.
У номінації «Прорив у trade-маркетингу 2023 року» перемогу здобула Snack Production.
"В першу чергу я дякую кожному українцю, хто уже другий рік допомагає підтримувати наші сили оборони, донатить, закуповує, привозить і відвозить, плете, збирає, готує і робить ще безліч важливих справ. Я вдячний кожному з 1.516.634 справжніх прихильників наших брендів Flint, Chipster`s, Big Bob і Сан Санич, що долучилися до Ініціативи «Героям на зв’язок», зареєстрували понад 2,3 мільйони унікальних кодів і допомогли нашим брендам задонатити 12.704.385 грн на зв’язок для справжніх Героїв! З цих коштів в тому числі були закуплені та передані у різні частини та бригади 198 рацій та півтори десятка додаткових акумуляторів до них на суму 6.706.780 грн. Ще майже 6 млн грн були перераховані на мобільний зв’язок, бо інколи найдорожче, що може бути сьогодні, це всього лише телефонний дзвінок близьким чи рідним із простими словами «Я в порядку. Як ви?». Дякую компаніям-виробникам наших брендів («Snack Production» та «Клуб Чипсів»), бо всі ці кошти відраховувались з кожної купленої пачки справжніх українських снеків, що брали участь в Ініціативі. Фани наших брендів, реєструючі коди, лише допомагали скерувати кошти, що виділив бізнес, за призначенням. Ми не просили людей донатити ні копійки, натомість фактично ми дали можливість нашим активним споживачам керувати благочинністю цілої великої групи компаній. Це приклад дуже потужної колаборації!", - прокоментував нагороду Євген Разуваєв, директор з маркетингу Snack Production.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, премія трейдмастер
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар