Відомий із 1883 року британський бренд цукрового сиропу вперше змінив логотип
Британська Tate&Lyle, зайнята виробництвом продуктів харчування та напоїв, оновила логотип одного зі своїх найвідоміших брендів – цукрового сиропу Lyle's Golden Syrup. Компанія вирішила привнести свіжість та сучасність у спадщину бренду для залучення споживачів XXI століття. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на TheStandard.
Попередній дизайн упаковки та логотипу Lyle's Golden Syrup використовувався понад 140 років і був визнаний найстарішим незмінним брендом у світі за версією Книги Рекордів Гіннесса у 2007 році. На ньому зображувався мертвий лев, що лежить, навколо якого кружляли бджоли. Логотип був створений у 1883 році з ініціативи релігійного власника цукрового заводу на ім'я Абрам Лайл і відсилав до біблійної історії про Самсона та дикого лева.
Тепер на логотипі сиропу зображено лише стилізовану голову живого лева, а в його гриві заплуталася бджола. Таким чином, Tate&Lyle оновлює логотип сиропу Lyle's Golden Syrup, щоб залучити сучасного споживача, але зберігає історичний зв'язок із левом та бджолами, які асоціюються з цим продуктом.
Старий дизайн логотипу збережеться тільки на традиційній бляшаній упаковці продукту, тоді як решта упаковки буде мати новий логотип.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, сироп, виробництво сиропу, новини брендів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар