Понад 70% глобальних люксових брендів продовжують працювати на Росії
Більшість міжнародних люксових марок (73%) продовжують працювати на Росії. При цьому 46% із них продовжують постачати нові колекції, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Forbes.
27% брендів закрили свої магазини на Росії ще навесні 2022 - серед них Chanel, Dior, Prada, Louis Vuitton, Cartier. Ці бренди, як і раніше, займають торговельні простори і виконують орендні зобов'язання, проте являють собою лише порожні освітлені вітрини.
Gucci, Loro Piana, Kenzo, Rolex, Givenchy, Alexander McQueen припинили постачати нові колекції. У цих бутіках все ще можна купити речі зі старого асортименту.
Однак 46% представників «важкого» люксу, що залишилися на російському ринку, продовжують возити актуальний асортимент — це Giorgio Armani, Valentino, Chloe, Brioni, Balmain, Kiton. Частина товарів, закупівельна ціна яких менша за €300 — трикотаж, джинси, блузки, штани, сукні, аксесуари — потрапляють до магазинів звичайним способом.
Щоб ввести речі дорожче €300, постачальники йдуть на всілякі хитрощі, наприклад, випускають капсульні колекції спеціально для Росії з більш дешевих тканин або завозять один виріб частинами. Наприклад, спочатку приїжджає основна частина куртки, потім пояс, хутряний комір або капюшон. Сукню можуть поділити на спідницю та блузку і також ввезти частинами.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар