25 березня 2024

Lidl через суд намагається змусити Tesco провести ребрендинг

Lidl через суд намагається змусити Tesco провести ребрендинг
311

Німецька мережа супермаркетів Lidl намагається через суд змусити британську мережу Tesco прибрати жовті кола із цінників у магазинах, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.

Представники Lidl стверджують, що зараз компанія є єдиною, якою дозволено використовувати у брендингу та дизайні жовті кола. Оскільки на цінниках Tesco були помічені подібні кола на синьому фоні, Lidl наполягають на візуальній схожості з їх брендом, що призводить до плутанини у покупців. При цьому кампанія з ребрендингу може обійтися Tesco майже в 10 мільйонів євро.

У супермаркетах Tesco цінники із жовтими колами на синьому фоні означають знижку на продукти. У Lidl наполягають, що відвідувачі британської мережі «автоматично» згадують про німецькі дискаунтери, коли бачать етикетки з подібним оформленням.

У 2023 році вищий суд вже ухвалив, що логотип картки лояльності Tesco Clubcard є порушенням товарного знаку Lidl і мережу таким чином вводить в оману своїх клієнтів. Незважаючи на те, що претензії німецької мережі до британської компанії викликали неоднозначну реакцію, за рішенням суду Tesco змушена буде змінити жовтий логотип і на цінниках. Проведення ребрендингу коштуватиме мережі 7–8 мільйонів фунтів стерлінгів, крім того, їй також доведеться виплатити компенсацію Lidl, оскільки ситуація, що склалася, затягнулася на рік через подану апеляцію.

Читайте також: Lid тестує самосканування товарів через смартфон у Нідерландах

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також