Lidl через суд намагається змусити Tesco провести ребрендинг
Німецька мережа супермаркетів Lidl намагається через суд змусити британську мережу Tesco прибрати жовті кола із цінників у магазинах, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Представники Lidl стверджують, що зараз компанія є єдиною, якою дозволено використовувати у брендингу та дизайні жовті кола. Оскільки на цінниках Tesco були помічені подібні кола на синьому фоні, Lidl наполягають на візуальній схожості з їх брендом, що призводить до плутанини у покупців. При цьому кампанія з ребрендингу може обійтися Tesco майже в 10 мільйонів євро.
У супермаркетах Tesco цінники із жовтими колами на синьому фоні означають знижку на продукти. У Lidl наполягають, що відвідувачі британської мережі «автоматично» згадують про німецькі дискаунтери, коли бачать етикетки з подібним оформленням.
У 2023 році вищий суд вже ухвалив, що логотип картки лояльності Tesco Clubcard є порушенням товарного знаку Lidl і мережу таким чином вводить в оману своїх клієнтів. Незважаючи на те, що претензії німецької мережі до британської компанії викликали неоднозначну реакцію, за рішенням суду Tesco змушена буде змінити жовтий логотип і на цінниках. Проведення ребрендингу коштуватиме мережі 7–8 мільйонів фунтів стерлінгів, крім того, їй також доведеться виплатити компенсацію Lidl, оскільки ситуація, що склалася, затягнулася на рік через подану апеляцію.
Читайте також: Lid тестує самосканування товарів через смартфон у Нідерландах
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, лідл, теско
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар