02 травня 2024

Британська компанія Asos зіткнулася з падінням продажів на 18%

Британська компанія Asos зіткнулася з падінням продажів на 18%
340

Після того, як збитки ритейлера Asos за перше півріччя збільшилися, а продажі впали майже на п'яту частину, керівництво компанії повідомило про готовність вжити «необхідних заходів», щоб поліпшити становище, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Guardian.

Нещодавно Asos відзвітувала про падіння продажів на 18% у річному обчисленні, що спричинило збитки у розмірі 120 млн фунтів стерлінгів — більше, ніж 87,4 млн фунтів стерлінгів за аналогічний період роком раніше.

Справа в тому, що після закінчення пандемії коронавірусної інфекції споживачі перестали купувати товари виключно онлайн. Це призвело до зниження продажів Asos, оскільки протягом останніх кількох років більшість офлайн-магазинів було закрито з метою безпеки. Крім того, за цей час серйозно збільшилася конкуренція з боку китайського онлайн-гіганта Shein та брендів, що розвивають як роздрібну мережу, так і онлайн-майданчики, наприклад, H&M та Zara.

Також Asos намагається реалізувати план виходу з кризи, в якому основна увага приділяється скороченню обсягів складських запасів. Представники компанії розповіли про те, що було скорочено надходження нових товарів на 30% порівняно з минулим роком, щоб забезпечити «правильний розподіл запасів», а також розпродано зі знижкою значний обсяг старих товарів, що нагромадилися під час пандемії.

Таким чином, більш висока частка продажів попередніх колекцій та «недостатня новизна» пропонованих товарів зробили пропозицію менш привабливою для покупців, що призвело до зниження продажів. Однак Asos повідомила інвесторам, що це була «гірка пігулка, яку необхідно було проковтнути», і керівництво компанії впевнене, що зможе знову зацікавити покупців наступного півріччя.

Компанія готується до реалізації нової стратегії під назвою «Тест та реакція», яка передбачає прискорене просування нових моделей та їх продаж протягом трьох тижнів. Цей підхід багато в чому схожий на стратегії конкурентів компанії, які прагнуть прискорити розробку нових продуктів від концепції до пошиття одягу. Зокрема Shein може випускати окремі моделі протягом 10 днів.

За словами виконавчого директора Asos Хосе Антоніо Рамос Каламонте, компанія стає «динамічнішою та ефективнішою» і закладає основу для сталого прибуткового зростання. Крім того, наприкінці місяця новим фінансовим директором компанії стане колишній керівник Sainsbury's та Amazon Дейв Мюррей.

Читайте також: Asos вивчає можливість продажу бренду Topshop

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також