Adidas зафіксував зростання скрізь, крім Північної Америки

Наприкінці квітня німецька спортивна група Adidas повідомила, що повернулася до зростання на початку 2024 року після зниження продажів у 2023 році. Конкурент Nike та Puma виграв від сталого попиту на взуття. У Європі особливо добре були прийняті ретро-моделі, такі як Samba та Gazelle. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PROfashion.
Adidas зміг вирости практично у всіх регіонах - за винятком Північної Америки, де, як і раніше, зосереджені великі товарні запаси. В інших регіонах вони помітно знизилися, тому бренд пропонує дедалі більше продукції на повну ціну. Крім того, за словами генерального директора Adidas Б'єрна Гульдена, у першому кварталі зріс попит на товари для бігу, футболу та баскетболу у вищому ціновому сегменті.
У середині минулого місяця Adidas вже представив попередні квартальні підсумки та підвищив прогноз на поточний рік через добрі показники бізнесу. Продажі групи зросли майже на 4% і склали майже 5,5 млрд євро, при цьому негативний вплив мали валютні ефекти. З поправкою на них зростання склало 8%. Прибуток зріс до 170 млн євро після збитку в 39 млн євро.
За підсумками поточного року другий за величиною у світі виробник спортивних товарів очікує, що операційний прибуток досягне 700 млн. євро, а виручка збільшиться до 9%. Капіталізація Adidas з початку року зросла на 26,1% до 39,6 млрд. євро.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, адідас
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар