Heineken вигадала «пивну страховку» для вболівальників

Нідерландська пивоварна компанія Heineken запустила першу у світі «пивну страховку». Вона захистить британських уболівальників від однієї з найнеприємніших подій, яка може статися під час матчу — пролитого пива, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Marketing Beat. Акцію приурочено до Чемпіонату Європи з футболу 2024 р., що проходить з 14 червня по 14 липня у Німеччині.
Вболівальники можуть заповнити заявку на головній сторінці HeineCare - якщо вони проллють пиво, то можуть отримати замість нього іншу келих Heineken або безалкогольного Heineken 0.0 безкоштовно по ваучеру. Таким чином виробник роздасть 7500 келихів пива по пінті (0,568 л).
Виробник вирішив побудувати рекламну кампанію на тезі, що футбольні фанати у Великій Британії щорічно проливають близько 11 млн пінт (близько 6,25 млн літрів) пива під час великих спортивних подій. Слоган кампанії звучить так - Don't cry over spilt beer («Не плачте над пролитим пивом»).
Також пивоварна компанія створила спеціальне пончо під брендом Heineken разом із дизайнерським брендом Rainkiss, що випускає дощовики. Його роздаватимуть у барах, що приєдналися до маркетингового проекту.
«Британці знають, що вираження любові до футболу може бути небезпечним для пива. Таким чином, цього літа Heineken візьме на себе вирішальну роботу із захисту пива вболівальників», - сказала менеджер з маркетингу Heineken Стефані Декстер.
Читайте також: Бренд пива Heineken випустив прозорий кнопковий телефон
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, хайнекен, пиво хайнекен
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар