Чистий прибуток Armani Group збільшився на 4,4%
Виторг Armani Group за підсумками фінансового звіту за 2023 рік склав 2,45 млрд євро, що на 4% більше у порівнянні з 2022-м, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на WWD. Чистий прибуток до оподаткування збільшився на 4,4% і досяг 224,5 млн євро.
Головним і найприбутковішим ринком для компанії залишається Європа - 49% від загальної виручки, потім йдуть Америка та Азіатсько-Тихоокеанський регіон - по 21%, решта регіонів - 9%.
При цьому Armani Group збільшила інвестиції з 70,5 млн євро у 2022 році до 142,5 млн євро у 2023-му. Усі вкладення направили на реструктуризацію роздрібної мережі та розвиток цифрової інфраструктури.
«2023 закінчився для нас на позитивній ноті. Я все ще переконаний, що наголос на спадкоємності, послідовному підході та незалежності від поточних трендів та ринкових умов — це єдиний спосіб боротися з викликами та невизначеностями, характерними для сучасної модної індустрії. Ми підготовлені до можливого уповільнення зростання ринку без необхідності максимізації прибутку за будь-яку ціну», - зазначив засновник компанії Джорджо Армані.
До цього стало відомо, що весняна колекція 2025 року Armani проведе в Нью-Йорку 17 жовтня. Шоу присвятили відкриттю нових фірмових бутіків у будівлі на Медісон-авеню.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, армані, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар