31 липня 2024

Зумери готові витрачати більше на екологічно чисті продукти

Зумери готові витрачати більше на екологічно чисті продукти
664

Представники покоління Z (люди, народжені з 1997 по 2012 рік) віддають перевагу екологічним брендам і готові витрачати на 10% більше на екологічно чисті продукти. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на дослідження NielsenIQ.

Нині на покоління Z припадає 25% світового населення. Зумерів навіть більше, ніж мілленіалів, і, ймовірно, вони стануть найчисленнішим поколінням за всю історію.

Зумери витрачають на душу населення більше, ніж будь-яке інше покоління у тому віці. Витрати покоління Z зростають швидкими темпами - протягом наступних кількох років вони становитимуть $2,7 трлн.

Очікується, що до 2030 року купівельна спроможність зумерів зросте до $12 трлн. Отже, вони матимуть значний вплив на продукцію, яку виробники та ретейлери продаватимуть у найближчому майбутньому.

До 2030 року найбільш динамічне зростання попиту серед споживчих товарів спостерігатиметься у категоріях алкоголю та здоров'я. Зумери стануть частиною цього зростання, коли вони досягнуть віку, від якого дозволено вживання спиртного. У покоління Z також діє система цінностей «турбота про здоров'я» і принцип «бути вірним собі».

При виборі косметики зумери шукають екологічно чисту продукцію із натуральними барвниками, яка не тестується на тваринах. Вибираючи продукти харчування, покоління Z надає перевагу натуральній продукції без штучних інгредієнтів з низьким вмістом цукру та високим вмістом білка. Ціна та якість є впливовими факторами при ухваленні рішень про купівлю продуктів харчування.

Сьогодні більшість зумерів розпочинають свій шлях за покупками в інтернеті: 53% представників покоління Z купують товари в соцмережах. Онлайн-відгуки інших споживачів є найважливішим фактором при здійсненні покупок у мережі.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також