Audi змінить логотип для китайських автомобілів
Німецька автомобілебудівна компанія Audi (входить до складу концерну Volkswagen Group) готується до ребрендингу на китайському ринку, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Компанія Audi планує оновити логотип та відмовитися від фірмових чотирьох кілець з метою створення «нового брендового іміджу». Відомо, що ребрендинг торкнеться лише автомобілів, призначених для ринку Китайської Народної Республіки, які випускатимуться спільно з китайським концерном SAIC.
Офіційно новий дизайн логотипу буде представлено у листопаді 2024 року. Крім того, до 2030 року компанія планує випустити дев'ять моделей автомобілів для китайського ринку із оновленим логотипом.
За перші шість місяців 2024 Audi продала в Китаї менше 10 000 електромобілів.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар