06 серпня 2024

Audi змінить логотип для китайських автомобілів

Audi змінить логотип для китайських автомобілів
314

Німецька автомобілебудівна компанія Audi (входить до складу концерну Volkswagen Group) готується до ребрендингу на китайському ринку, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.

Компанія Audi планує оновити логотип та відмовитися від фірмових чотирьох кілець з метою створення «нового брендового іміджу». Відомо, що ребрендинг торкнеться лише автомобілів, призначених для ринку Китайської Народної Республіки, які випускатимуться спільно з китайським концерном SAIC.

Офіційно новий дизайн логотипу буде представлено у листопаді 2024 року. Крім того, до 2030 року компанія планує випустити дев'ять моделей автомобілів для китайського ринку із оновленим логотипом.

За перші шість місяців 2024 Audi продала в Китаї менше 10 000 електромобілів.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також