Adidas збільшує виручку на фоні «футбольної лихоманки»
Німецький виробник спортивного одягу та взуття Adidas опублікував фінансовий звіт за другий квартал 2024 року. Виторг компанії збільшився на 11% порівняно з таким же періодом минулого року і досяг 5,82 млрд євро. Генеральний директор марки Бйорн Гульден пояснює стрімке зростання показників «футбольною лихоманкою» у Північній та Південній Америці. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У Європі продажі зросли на 19%, на ринку Латинської Америки — на 33%. У всьому світі показники продажів зросли в середньому на 11%. Також компанія продала близько 3 млн футболок, у яких грали футбольні збірні Іспанії (на Чемпіонаті Європи) та Аргентини (на Кубку Америки).
Продажі кросівок Adidas зросли на 17% у всьому світі, що компенсувало втрату доходів із продукції Yeezy. Після розірвання договору з репером Каньє Вестом, з яким бренд розвивав лінійку, компанія продала моделі, що залишилися, за собівартістю. Закриття Yeezy відбилося на доходах Adidas, проте в 2024 році моделі лінійки, що залишилися, принесли компанії 350 млн євро, за другу половину року марка очікує продати кросівки ще на 150 млн євро.
Продаж одягу зріс на 6%, найпопулярнішими позиціями в асортименті стали штани та спортивні топи. Єдиною позицією, показники якої впали, стали аксесуари — продаж знизився на 8%.
Читайте також: Adidas відмовилася від реклами кросівок з Беллою Хадід
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, адідас, кросівки адідас
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар