Готовність покупців платити за екологічну упаковку зменшується
Консалтингова компанія Simon-Kucher (Цюрих) опублікувала результати дослідження, які показують, що покупці у сфері електронної торгівлі демонструють дедалі меншу готовність платити за екологічну упаковку. Головна причина у тому, що придатні до повної переробки пакувальні матеріали коштують дорожче та відчутно збільшують загальну ціну кожної посилки. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
За словами експертів, екологічна упаковка фактично вже стала новим стандартом на європейському ринку. На початку люди сприймали її з ентузіазмом. Однак з часом настрої почали змінюватися.
Зокрема, у своїх висновках представники Simon-Kucher спираються на результати опитування 2035 споживачів. Дослідження на ту ж тему, проведене у 2021 році, показало, що 83% респондентів готові платити за безпечні матеріали для пакування більше та надаватимуть перевагу саме таким відправленням з інтернет-магазинів, не зважаючи на ціну. А у 2024 році таких ентузіастів виявилося лише 64%.
Також слід звернути увагу на те, скільки саме готові переплачувати покупці. З 2021 по 2024 року дослідження, які проводили кожні 12 місяців, показували, що мова йде лише про 6-7%.
Нині ситуація виглядає таким чином: 24% споживачів готові погодитися на більш дорогу екологічну упаковку кожного разу, коли її пропонує продавець, 17% уникають переплат, а 15% говорять, що у них замало інформації, аби робити якісь висновки.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар