Німецький малий та середній бізнес переорієнтовується на Індію
Німецькі малі та середні підприємства все більше звертають свою увагу на Індію, оскільки вони прагнуть створити нові ланцюги постачання з Азії. Однак далеко не завжди вони при цьому готові покинути китайський ринок, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
DZ Bank опублікував звіт «Середній бізнес», у якому міститься твердження про «нову регіональну орієнтацію» малого та середнього бізнесу європейських країн. На думку аналітиків, за останні півтора року Індія впевнено обганяє за своєю привабливістю не лише Китай, але й Сполучені Штати. «Це, безумовно, результат економічного успіху Індії за останні роки, у т.ч. зростання економіки на 7,7% у 2023 році», – йдеться у звіті. При цьому експерти не прогнозують жодного сповільнення індійської економіки принаймні протягом наступних двох років.
Найбільше даний ринок приваблює підприємства, які працюють в автомобільній, машинобудівній та харчовій промисловості. З 2022 року кількість європейських малих та середніх бізнесів, які цікавилися співпрацею, зростала на 15-25% протягом кожних 12 місяців.
Представники DZ наголошують, що у 2022 році, коли закінчилася пандемія, 15% малих та середніх підприємств воліли перевести свій бізнес з Китаю до Індії, оскільки вони сильно потерпіли від затримок у постачання під час жорсткого карантину у КНР. Зараз індійським ринком цікавиться більше підприємців, але лише 10% при цьому переносять ланцюги постачання з Китаю. Тим часом 17% хочуть навіть збільшити свою присутність на китайському ринку одночасно з розвитком індійського напрямку.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар