Штучний інтелект стає невід’ємною частиною індустрії доставки посилок

Використання штучного інтелекту у сфері доставки посилок стає нормою, повідомляє Supplychaindive.com. Доказом цього є маркетингова політика таких лідерів галузі, як FedEx, UPS, які активно рекламують застосування ШІ як одну зі своїх конкурентних переваг. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Також експерти нагадують, що використання штучного інтелекту значно поліпшує комунікацію між вантажовідправниками та їх численними клієнтами.
FedEx, UPS та менші компанії, що займаються відправленням посилок, використовують цю технологію, щоб точніше оцінювати час доставки, обмежувати кількість викрадених посилок, автоматизувати процеси обслуговування клієнтів і допомагати клієнтам зрозуміти, коли саме до них надійде посилка.
В результаті логістичні компанії виглядають у розумінні роздрібних клієнтів як надавачі високоякісного сервісу. Тим часом, вантажовідправники можуть насолоджуватися такими перевагами, як менший час доставки та менші втрати під час транспортування.
«Я бачу майбутнє штучного інтелекту у FedEx як справжнього агента змін», – сказав Тоні Крігер, віце-президент компанії з даних, цифрових і комерційних технологій.
Також він пояснив, що запровадження тучного інтелекту почалося на рівні внутрішніх логістичних операцій. Але зараз ШІ поширюється значно далі. Штучний інтелект захоплює дедалі більше операцій. І всюди, де застосовується ця інноваційна технологія, можна побачити відчутні позитивні результати.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини логістики, іновації в логістиці, автоматизація логістики
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар