Німці стали надзвичайно економними покупцями

Погані яблука та пошкоджені банани не відлякують німецьких покупців. Вони «свідомо» купують продукти, термін придатності яких закінчується, щоб заощадити гроші, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Видання ESM Magazine посилається на результати опитування, проведеного у німецькій роздрібній мережі Kaufland. Вони справді виявилися шокуючими. Німці, мешканці країни з найпотужнішою у Євросоюзі економікою, заради знижки шукають на полицях товари, термін придатності яких закінчується. Так поводиться зараз кожен другий покупець. Також кожен четвертий з них не проти дешево купити банани з темними плямами чи яблука, від яких доведеться відрізати пошкоджені частини.
Опитування також показало, що у восьми з десяти німецьких домогосподарств регулярно викидають на смітник харчові продукти, бо вони вже «погано пахнуть». При цьому 86% респондентів визнали, що відчувають провину, коли викидають харчі. Це абсурдна ситуація, говорять експерти. Німці вимушені робити те, чого робити не хочуть. Але фінансове становище, у якому останнім часом перебувають їх сім’ї, спонукає саме до такої поведінки.
Згідно з даними Федерального міністерства продовольства та сільського господарства (BMEL), більшість харчових відходів все ще утворюється вдома, причому близько 60% харчових відходів країни потрапляє в сміттєві баки саме з домогосподарств.
Проте за результатами опитування, третина респондентів підозрюють, що більшість харчових відходів утворюється в роздрібних магазинах, хоча насправді ця цифра становить близько 7%.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ритейл німеччині, сподивчі настрої, економіка німеччини
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар