H&M запускає світовий розпродаж вживаних речей

Шведський бренд H&M запускає розпродаж речей із попередніх своїх колекцій, що були у вжитку. Проєкт є частиною стратегії ритейлера щодо розвитку економіки замкнутого циклу у сфері моди. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailGazette.
Ініціатива також присвячена 20-річчю співпраці H&M із запрошеними дизайнерами. Першим із них у 2004 році став дизайнер Карло Лагерфельд, який тоді був креативним директором Chanel. Це партнерство відкрило цикл спільних проектів H&M із елітними брендами.
Пошук речей, які були у використанні, здійснювався в партнерстві з онлайн-майданчиком Sellpy. До асортименту увійдуть речі, створені спільно з H&M такими дизайнерами, як Versace, Comme des Garçons, Viktor & Rolf, Versace, Vera Wang, Balmain та Стелла Маккартні.
Загалом H&M проведе серію розпродажів у семи вибраних магазинах по всьому світу, а також в інтернеті, починаючи з магазину Paris Lafayette 24 жовтня 2024 року.
Далі продажі заплановані у Лондоні, Мілані, Нью-Йорку, Барселоні, Стокгольмі та завершаться у Берліні 30 жовтня. За продажами в магазинах піде фінальний онлайн-продаж 31 жовтня. Як зазначає креативний директор H&M Йорген Андерссон, проєкт, у тому числі, покликаний познайомити нове покоління з культовими речами від H&M та кращих світових дизайнерів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл, ритейл україни
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар