Amazon тестує новий компактний формат магазину

Компанія Amazon відкрила у Чикаго невеликий магазин товарів повсякденного попиту під назвою Amazon Grocery. Пропозиція торгової точки в основному зосереджена на продуктах швидкого приготування та їжі для споживання на ходу. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Площа нового магазину складає 350 кв. метрів, асортимент – 3500 найменувань товарів. У магазині не продаються товари під власною торговою маркою Amazon, а представлені відомі бренди, як Lays, Fritos або Coca-Cola.
Магазин Amazon Grocery обладнаний касами самообслуговування (чотири одиниці) та кіоском Amazon One, де учасники програми Prime можуть сплатити покупки, відсканувавши свою долоню або QR-код, щоб додати суму до свого облікового запису Amazon. Існує також зона, де покупці можуть повернути товари, придбані на Amazon.com.
Новий формат покликаний доповнити більший магазин компанії в будівлі - Whole Foods Market - мережу органічних супермаркетів Amazon.
2023 року Amazon активно експериментувала з концепціями магазинів. Рітейлер закрив кілька магазинів біля будинку під брендом Amazon Go. У той же час компанія відкрила більше супермаркетів Amazon Fresh, де покупці можуть використовувати розумні візки із вбудованим сканером.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, амазон, онлайн ритейл, ecommerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар