28 жовтня 2024

Новий гендиректор Starbucks скоротить меню та відмовиться від знижок

Новий гендиректор Starbucks скоротить меню та відмовиться від знижок
461

Американська мережа кав'ярень Starbucks перегляне "надмірно складне" меню і "скоригує ціни", щоб повернутися до зростання продажів. Про це розповів гендиректор компанії Брайан Ніккол у зверненні, опублікованому на сайті Starbucks, повідомляє TradeMaster.UA.

У попередньому звіті за IV квартал 2024 р. (закінчився 29 вересня) компанія повідомила про найсильніше зниження продажів за останні чотири роки. Порівняні продажі в кав'ярнях мережі, що працюють більше року, знизилися на 7%, а виручка — на 3% рік до року, до $9,1 млрд. У США показник скоротився на 6%, а в Китаї — на 14%. Після цього акції компанії просіли приблизно на 4%.

Компанія також вирішила призупинити річний прогноз на фінансовий рік, який завершиться у вересні 2025 р. Керівництво планує закінчити оцінку стану бізнесу та виділити ключові стратегії, а також стабілізувати компанію та підготувати її до довгострокового зростання, йшлося у повідомленні мережі.

Starbucks до цього також два квартали поспіль звітувала про зниження продажів. Компанія у серпні вирішила змінити керівництво. Брайан Ніккол очолив Starbucks 9 вересня. Раніше він керував мережею ресторанів Chipotle Mexican Grill. Топ-менеджер змінив на цій посаді Лаксмана Нарасімхана.

Засновник і колишній гендиректор Starbucks Говард Шульц у розмові з CNBC визнав, що однією з «ахіллесових п'ят» мережі стали онлайн-замовлення. На покупки через мобільний додаток припадає третина продажів — і вони зазвичай складніші за ті, що замовляють у кав'ярнях. Незважаючи на те, що вони коштують дорожче, бариста витрачають більше на такі напої. Наприкінці квітня колишній генеральний директор Лаксман Нарасімхан заявив, що мережа важко справляється з ранковим попитом і відлякує відвідувачів довгим очікуванням. Велике навантаження на бариста навіть призводило до страйків — під час одного з них працівники вимагали, щоб мережа відмовилася від мобільних замовлень під час проведення акцій.

Шульц спочатку позиціонував Starbucks як «третій простір» між роботою та будинком. Але зараз компанія відійшла дуже далеко від цього – люди роблять замовлення через смартфони та не затримуються у кафе. Мережа хоче повернути колишній імідж — і Ніккол у своєму першому зверненні на посаді генерального директора заявив минулого місяця, що прагнутиме «відновити бренд як громадську кав'ярню» у США. Він також заявив, що компанія зосередиться на всіх клієнтах, а не лише на учасників бонусної програми Starbucks Rewards.

У рамках нової стратегії Starbucks скоротить кількість акцій та знижок у додатку, писав The Wall Street Journal. Крім того, компанія вирішила урізати широкий асортимент напоїв у святковий сезон та зосередиться на просуванні окремих сезонних пропозицій через рекламу.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також