Бренд Versace переніс у цифрову реальність ексклюзивну сумку Tag

Модний бренд Versace та південнокорейський мобільний додаток для спілкування з 3D-аватарами Zepeto представили колаборацію, в рамках якої Versace переніс у цифрову реальність ексклюзивну сумку Tag. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Бренд опублікував у соціальних мережах відеоролик, де ігрові персонажі демонструють новий продукт. Щоб отримати лімітований аксесуар, користувачам необхідно брати участь у міні-іграх усередині Zepeto.
Проходячи випробування, учасники зможуть отримати цифрові нагороди та шанс виграти справжню версію сумки. У комплект також входить пухнастий брелок у вигляді медузи, що танцює. Усього буде доступно 200 екземплярів модної сумки від Versace, яка випущена обмеженим тиражем.
Сумка Tag, вперше представлена 12 листопада 2024 року, є ефектним виріб з маслянистої шкіри наппа з м'яким структурованим дизайном, що поєднує класичні коди Versace. Кожна сумка доступна у шести яскравих кольорах.
Zepeto нагадує такі платформи, як Roblox та Minecraft, дозволяючи користувачам створювати унікальні ігрові всесвіти. Південнокорейський мобільний додаток раніше співпрацював з такими марками, як Gucci, Dior, Bulgari, Ralph Lauren та Zara.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, фешн ритейл, версачі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар