Lidl оптимізує асортименти з акцентом на рослинні продукти

Німецький ритейлер Lidl приділятиме більше уваги рослинним білкам, цільнозерновим продуктам, фруктам та овочам. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Lidl прагне привести свій асортимент у відповідність до так званої «планетарної дієти здоров'я» до 2050 року. Перший крок – до 2030 року продавати на 20% більше продуктів рослинного походження. За словами ритейлера, система харчування має змінитись, щоб вирішити такі проблеми, як зміна клімату, втрата біорізноманіття та хвороби, пов'язані з харчуванням.
Lidl буде використовувати методологію WWF, щоб запропонувати своїм покупцям ширший вибір здорових та екологічних альтернатив, але підкреслює, що покупці, як і раніше, вільні у своєму виборі.
Зокрема, мережа супермаркетів діятиме у трьох категоріях: білки, цільнозернові продукти та фрукти та овочі. Наприклад, Lidl планує збільшити частку рослинних джерел білка, таких як бобові, горіхи та насіння, а також рослинних альтернатив м'ясу, яйцям та рибі. Щороку дискаунтер звітуватиме про «білковий розрив»: різниця в частці продажів між рослинними та тваринними білками у своєму асортименті.
Lidl також хоче збільшити частку цільнозернових злаків у своєму асортименті до 15%. До 2030 року кожна відповідна група товарів під приватною маркою має містити щонайменше одну альтернативу із цільного зерна. Нарешті, ритейлер, як і раніше, прагне щодня пропонувати покупцям широкий асортимент свіжих фруктів та овочів.
Читайте також: Lidl вперше з'явився на площах універмагів у більш преміальному форматі
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, лідл, ритейл німеччиники
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар