Decathlon масштабує формат концептуальних магазинів Van Rysel

Французький спортивний ритейлер Decathlon оголошує про великі плани щодо свого бренду дорожніх велосипедів преміум-класу Van Rysel, додаючи два концептуальних магазини до одного вже наявного. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
В даний час Van Rysel має лише один магазин, який відкрився минулого року в магазині Decathlon в лондонському районі Surrey Quays. На бельгійській виставці велосипедів Velofollies спортивний ритейлер повідомив бельгійській газеті De Standaard, що високий попит вимагає відкриття ще двох концептуальних магазинів – у Брюсселі та Ліллі – французькому місті, фламандська назва якого – Rysel.
Велосипеди преміум-класу набирають популярності, оскільки споживачі витрачають все більше грошей на якісніші велосипеди. Бельгійці особливо люблять дорогі велосипеди, тому що їх часто оплачує роботодавець. За даними галузевої асоціації Traxxio, бельгійці витрачають в середньому 3900 євро на електровелосипед і 1557 євро на немоторизований двоколісний транспорт, додає De Standaard.
Читайте також: Decathlon Group збирається інвестувати 100 млн євро в ринок Індії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, декатлон, продаж спортоварів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар