METRO розробила свою політику в галузі здоров'я та харчування

З 2023/2024 фінансового року всі країни METRO прийняли політику правил компанії у напрямку здоров'я та харчування, розробивши документи з ініціативи суворішої оцінки складу продуктів, з точки зору корисності та поживності. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Політика розроблена у рамках стратегії сталого розвитку METRO AG. Акцент зроблено більш ретельний вибір постачальників, зокрема ВТМ.
Одним із пріоритетів METRO є заходи щодо покращення асортименту відповідно до стратегії Стійкого розвитку. Компанія розробила свою політику в галузі здоров'я та харчування, яка застосовується у всіх країнах присутності компанії, зосередившись на розширенні асортименту за рахунок ультрасвіжих продуктів (а саме фруктів та овочів) та розширення асортименту органічних/біо-продуктів.
Важливою метою стало збільшення пропозиції продуктів, що містять альтернативний білок, а також здоровіших продуктів зі зниженим вмістом цукру, солі, насичених жирних кислот та трансжирів. також була введена оновлена методологія оцінки альтернативних білкових продуктів, які є замінниками традиційних тварин білків, таких як м'ясо, молоко, риба і яйця.
METRO на глобальному рівні взяла на себе зобов'язання щодо скорочення вмісту солі та цукру у продуктах власних торгових марок. За останні два роки всій групі METRO вдалося збільшити кількість таких товарів 5,5 разів.
Читайте також: Чеський мільярдер Кретинський знову намагається зробити METRO приватною компанією
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, метро, магазини метро
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар