Louis Vuitton уперше випустить декоративну косметику

Французький будинок моди Louis Vuitton виходить на ринок декоративної косметики, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Financial Times. Компанія випустить помади та тіні для повік, розроблені під керівництвом відомого візажиста Пет Макграт.
Продаж стартує восени 2025 р. в 116 бутіках Louis Vuitton. У колекції буде 55 відтінків помад (відсилання до римського числа LV), 10 бальзамів для губ та вісім палеток тіней. Також бренд випустить футляри для помад, натхненні дизайном косметичок Louis Vuitton, які компанія виробляє з 1854 р. Косметику виготовлятимуть у Франції, а шкіряні футляри на європейських фабриках бренду.
Запуск косметичної лінії розширить асортимент товарів Louis Vuitton. З 2020 р. компанія значно підвищила ціни на люксові сумки та прикраси, що відлякало молодих покупців, які більше не бачать цінності у предметах розкоші.
Louis Vuitton виходить ринку декоративної косметики досить пізно. У преміальному сегменті, де ціни на косметику варіюються від 45 до 80 фунтів стерлінгів, вже є великі гравці, зазначає видання. Серед них - Chanel, Dior, Giorgio Armani та YSL Beauty. За останні п'ять років свої косметичні лінії представили Prada, Celine та Dries Van Noten, у 2023 р. у цей сегмент повернувся Burberry. У 2025 році очікується запуск косметики від Miu Miu (бренд належить Prada).
Видання підкреслює, що найбільший успіх у цій категорії мають бренди, які мають наукову експертизу у створенні косметики, а також марки, за якими стоять візажисти з широкою аудиторією в соцмережах. Такі компанії виграють у тих, хто робить ставку лише на престижне ім'я та ефектну упаковку. Проте Louis Vuitton вже успішно випускав ювелірні вироби та парфумерію, де також дуже велика конкуренція, розповів аналітик HSBC та колишній топ-менеджер Cartier Ерван Рамбург.
Генеральний директор Louis Vuitton П'єтро Беккарі зазначив, що в майбутньому бренд може розширити лінійку, додавши доглядову косметику та тональні засоби. При цьому фінансових цілей нового напряму він не розкрив. «Нам не потрібна косметика, щоби вижити. Звичайно, ми не хочемо запускати проект, який зменшить нашу прибутковість, але це не головне», — сказав Беккарі.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар