McDonald's впроваджує штучний інтелект для оптимізації управління

Мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's розпочала модернізацію 43 тис. своїх підприємств у всьому світі. Проект передбачає впровадження рішень на основі штучного інтелекту для оптимізації управління. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на WSJ.
Мета проекту - покращення клієнтського сервісу та полегшення роботи персоналу. Директор з інформаційних технологій McDonald's Брайан Райс відзначає високу завантаженість ресторанів, де одночасно обслуговуються відвідувачі за стійкою, у вікні для автомобілів, а також кур'єри.
Компанія розраховує, що модернізація інфраструктури приверне нових клієнтів та збільшить кількість учасників програми лояльності до 250 млн до 2027 року (зараз 175 млн).
З 2023 McDonald's співпрацює з Google Cloud, використовуючи технологію edge computing для обробки даних безпосередньо в ресторанах, що прискорює аналіз і знижує витрати, особливо в регіонах з нестабільним інтернетом. Ця ж технологія ляже в основу голосового ІІ-асистента для прийому замовлень та віртуального менеджера для автоматизації графіків змін.
Компанія також тестує комп'ютерний зір для контролю точності замовлень та експериментує з автоматизованими системами, включаючи роботів для смаження у фритюрі.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, макдональдс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар