M&S включає в свій асортимент бренди Whistles та Hush

Британська Marks&Spencer Group Plc (M&S) розширить асортимент жіночого одягу, включивши до нього 300 нових сезонних моделей від брендів Whistles та Hush. Першою стане ексклюзивна колекція з 12 предметів Hush, випущена обмеженим тиражем. Вона включає джинси, що найбільше продаються, з розкльошеними штанинами і леопардовим принтом. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У M&S зазначають, що жіночий одяг залишається найприбутковішою категорією на платформі «Бренди в M&S». За останні 12 місяців продажі в ній зросли на 18% рік до року і склали 49% від загального обсягу продажів на платформи.
«Чотири роки тому ми представили в M&S невелику добірку сторонніх брендів жіночого одягу, і сьогодні це найприбутковіша категорія. Ми продовжуємо слухати наших клієнтів. Ми знаємо, що у сфері жіночого одягу їм потрібні надійні, орієнтовані на моду бренди, які доповнюють та розширюють нашу основну пропозицію в M&S», - коментує Ніші Махаджан, директор M&S зі сторонніх брендів одягу та товарів для дому.
У M&S очікують, що бренди Hush та Whistles стануть додатковою точкою тяжіння для покупців.
M&S також повідомила, що цього сезону в магазинах бренду знову працюватимуть тимчасові магазини Nobody's Child, у тому числі у 28 нових точках. У 56 магазинах роздрібної мережі будуть представлені 15-метрові магазини-прилавки, що пропонують капсульну колекцію із 40 предметів із колекції бренду SS25.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, маркс і спенсер, ритейл великобританії, фешн ритейл, новини моди, ринок моди
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар