Lidl випробовує схему click and collect для учасників програми лояльності

Lidl тестує нову функцію попереднього бронювання товарів у своєму мобільному додатку — клієнти зможуть зарезервувати продукцію з лінійки Middle of Lidl ще до її появи в магазинах. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Gazette.
Починаючи з 7 квітня, користувачі програми лояльності Lidl Plus зможуть бронювати товари за два тижні до їхнього офіційного запуску в супермаркетах. Покупець також зможе вибрати зручний магазин для самостійного отримання замовлення через додаток.
Middle of Lidl — це спеціальний розділ товарів, який традиційно займає центральні ряди магазинів Lidl і пропонує обмежені партії непродовольчих товарів за привабливими цінами. До таких товарів входить все: від кухонного приладдя та інструментів до одягу та спортивного інвентаря. Ці пропозиції зазвичай змінюються щотижня і користуються великою популярністю серед покупців.
Керівниця відділу обслуговування клієнтів Lidl у Великій Британії Жассін Уалі зазначила:
«Ми завжди шукаємо нові, сміливі способи покращити досвід покупок наших клієнтів і раді втілити в життя це нове тестування. Ми знаємо, наскільки популярними є наші пропозиції Middle of Lidl, і ця пробна функція дасть можливість клієнтам Lidl Plus отримати бажаний товар ще до того, як він з’явиться на полицях. Ми з нетерпінням чекаємо на відгуки наших покупців».
Ця нова послуга є продовженням стратегії Lidl щодо активного інвестування у свою програму лояльності протягом останніх місяців.
Читайте також: Lidl став першим супермаркетом у Великобританії, який запустив продажі в TikTok
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар