KFC випустила зубну пасту зі смаком смаженої курки

KFC об'єдналася з брендом Hismile і випустила незвичайну зубну пасту зі смаком смаженої курки. Продукт натхненний фірмовим рецептом із 11 трав та спецій, який з 1940-х років залишається візитною карткою KFC. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Як заявляють у Hismile, паста поєднує оригінальний смак із повноцінним доглядом за порожниною рота. Вона містить фтор, підходить для щоденного використання і при цьому дарує гастрономічне задоволення на межі дозволеного. Вартість новинки - $13 за тюбик, також у продажу з'явилася електрична зубна щітка за ціною $59, розроблена спеціально під цей продукт.
«Ми хочемо, щоб чистка зубів перестала бути рутиною і стала досвідом, який хвилює почуття», — зазначив директор з маркетингу Hismile Кобан Джонс.
Ідея зубної пасти зі смаком смаженої курки спочатку з'явилася як першоквітневий жарт, проте отримала настільки бурхливий відгук у соцмережах, що була реалізована в обмеженому тиражі.
Нова ініціатива KFC підтверджує стійкість тренду на колаборації фастфуд-мереж з косметичними марками – особливо у зоні провокаційного та іронічного маркетингу.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар