07 квітня 2025

KFC випустила зубну пасту зі смаком смаженої курки

KFC випустила зубну пасту зі смаком смаженої курки
542

KFC об'єдналася з брендом Hismile і випустила незвичайну зубну пасту зі смаком смаженої курки. Продукт натхненний фірмовим рецептом із 11 трав та спецій, який з 1940-х років залишається візитною карткою KFC. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Як заявляють у Hismile, паста поєднує оригінальний смак із повноцінним доглядом за порожниною рота. Вона містить фтор, підходить для щоденного використання і при цьому дарує гастрономічне задоволення на межі дозволеного. Вартість новинки - $13 за тюбик, також у продажу з'явилася електрична зубна щітка за ціною $59, розроблена спеціально під цей продукт.

«Ми хочемо, щоб чистка зубів перестала бути рутиною і стала досвідом, який хвилює почуття», — зазначив директор з маркетингу Hismile Кобан Джонс.

Ідея зубної пасти зі смаком смаженої курки спочатку з'явилася як першоквітневий жарт, проте отримала настільки бурхливий відгук у соцмережах, що була реалізована в обмеженому тиражі.

Нова ініціатива KFC підтверджує стійкість тренду на колаборації фастфуд-мереж з косметичними марками – особливо у зоні провокаційного та іронічного маркетингу.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також