Shein заперечує звинувачення у «зрізанні кутів» у трудовій практиці

На виступі під час Retail Technology Show минулого тижня Пітер Перно-Дей, керівник Shein зі стратегічних і корпоративних питань у Північній Америці та Європі, пояснив, що компанія працює за моделлю «мікровиробництва», що передбачає виготовлення одягу малими партіями. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
«Нас часто запитують, як нам вдається пропонувати такі ціни. Як ми можемо забезпечити настільки високу цінність за долар чи фунт клієнта? Відповідь — у виробництві за запитом», — сказав він. — «Замість того щоб ризикувати надлишковими запасами й включати це у собівартість товарів, ми точно відповідаємо на попит і можемо пропонувати одяг на 20–40% дешевше».
Перно-Дей підкреслив, що ефективність компанії не досягається за рахунок погіршення умов праці, зниження безпеки чи якості продукції.
«Ми працюємо з 2012 року, активно присутні у Великій Британії, США та ЄС з 2015-го. У нас сотні співробітників у Британії, мільйони клієнтів у Євросоюзі. Бізнес такого масштабу не міг би існувати, якби ми торгували дешевими й небезпечними товарами», — заявив він.
Керівник наголосив, що прибутковість Shein — це не результат «ухилення від податків чи зрізання кутів», а результат інноваційного підходу та інтеграції технологій: «Ми зосереджені на нашій місії — зробити моду доступною для всіх».
Ці заяви прозвучали на тлі підготовки компанії до первинного розміщення акцій, запланованого на березень, де Лондонська фондова біржа розглядається як пріоритетна локація.
Втім, Shein зазнає критики з боку політиків та активістів, які звинувачують компанію у використанні дешевої праці в Китаї та шкоді довкіллю. Однак виконавчий голова Дональд Танг рішуче спростував ці звинувачення, запевнивши, що Shein дотримується місцевого законодавства і має значно менше відходів порівняно з конкурентами завдяки мінімальним залишкам на складах.
Читайте також: Shein став найшвидшим модним ритейлером в 2024 році
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, шейн, онлайн-ритейл, e-commerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар