Mountain Dew і Blind Barber випустили лінійку косметики з ароматом газування.

Бренд косметики Blind Barber та Mountain Dew (входить до PepsiCo) у рамках колаборації випустили обмежену серію косметичних засобів з ароматом газування. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
З 16 квітня 2025 року у продаж надійдуть набори для догляду за тілом з тропічним ароматом Baja Blast, які включають шампунь, кондиціонер та лосьйон для тіла, а також цитрусові спреї, що імітують запах нового напою – Baja Cabo Citrus. Офіційний реліз нового смаку заплановано на 21 квітня.
Проект є частиною стратегії PepsiCo щодо зміцнення позицій Mountain Dew, орієнтованої насамперед на молодіжну аудиторію. Бренд уже приніс компанії близько $1 млрд прибутку і продовжує залучати нову аудиторію, особливо серед покоління Z.
Крім того, Mountain Dew у травні 2025 року представить напій в оновленій упаковці, повернувши зображення гір у свій логотип.
При використанні матеріалу посилання на New Retail є обов'язковим.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, пепсі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар