LVMH: у I кварталі 2025 року виторг компанії знизився на 2%

У I кварталі поточного року виручка французького виробника товарів класу люкс LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA знизилася на 2%, повідомляє TradeMaster.UA.
Згідно з інформацією з прес-релізу компанії, за вказаний період виручка LVMH зменшилася до 20,311 млрд євро по порівнянню з 20,694 млрд євро за аналогічний період минулого року. При цьому зниження органічного виторгу (без урахування зміни курсів валют і купівлі/продажу бізнесу) склало 3%.
Виручка LVMH у сегменті одягу та виробів зі шкіри в січні-березні скоротилася на 4% - до 10,108 млрд євро. Реалізація алкогольних напоїв впала на 8%, склавши 1,305 млрд євро. А продажу годин і ювелірних прикрас зросли на 1% - до 2,482 млрд євро.
Дохід мережевих роздрібних магазинів (Sephora, DFS і Le Bon Marche) склав 4,189 млрд євро, а виручка в сегменті парфумерії і косметики - 2,178 млрд євро. Обидва показники слабко змінилися щодо першого кварталу 2024 року.
Аналітики компанії також зафіксували зростання продажів у Європі з початку року. У США спостерігався невеликий спад, незважаючи на гарні показники продажів годинників, ювелірних прикрас та шкіряних виробів. А в Японії було зафіксовано зниження продажів.
Читайте також: Бернар Арно має намір очолювати LVMH до 85 років
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, луї віттон, бернар арно, фешн ритейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар