16 квітня 2025

Heineken відчуває тиск через падіння продажів та складні переговори

Heineken відчуває тиск через падіння продажів та складні переговори
415

Heineken зазнав втрат у першому кварталі 2025 року на тлі зниження продажів пива та загального обороту. Водночас компанія стикається з жорсткими переговорами з супермаркетами щодо цінової політики. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.

Загальний обсяг реалізованого пива склав 54,1 млн гектолітрів — на 2,1% менше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Генеральний директор Дольф ван ден Брінк пояснює це, зокрема, календарними ефектами, такими як пізніше святкування Великодня. Загальна виручка Heineken за квартал становила 7,8 мільярда євро, що відповідає органічному зниженню на 0,3%.

На регіональному рівні ситуація була неоднозначною: в Європі обсяг продажів знизився на 4,7%, а в Північній та Південній Америці — на 3,7%. Натомість компанія зафіксувала зростання в Африці та на Близькому Сході (+1,3%), а також в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (+2,3%). На динаміку також вплинули складні перемовини з торговельними мережами, слабкий споживчий попит і несприятливий валютний курс. Незважаючи на ці виклики, чистий прибуток компанії зріс на 0,9% — до 6,5 млрд євро.

Попри труднощі, Heineken зберігає свій прогноз щодо органічного зростання операційного прибутку на рівні 4–8% у 2025 році. Компанія залишається обережною через нестабільну економічну ситуацію та ризики, пов’язані з імпортними тарифами в США. Хоча 95% пива виробляється локально, третина обсягів голландського виробництва йде саме на американський ринок.

Читайте також: Heineken очікує зростання частки слабоалкогольних та безалкогольних напоїв у своєму портфелі

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також