Прибутки Temu падають через тиск мит, конкуренції та регуляторів

Материнська компанія Temu, PDD Holdings, повідомила про падіння чистого прибутку майже на 50% у першому кварталі 2025 року — незважаючи на 10% зростання виручки до 95,7 млрд юанів (11,7 млрд євро). Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Це різке уповільнення після торішнього зростання вдвічі. Основними чинниками зниження стали жорсткіші умови на глобальному ринку, включно з торговельною війною між США та Китаєм, а також загострення конкуренції в КНР, зокрема з боку Alibaba та JD.com.
Темu припинила надсилати посилки до США напряму з Китаю після того, як адміністрація Трампа скасувала митні пільги для імпорту невеликих посилок, відомі як “de minimis”. Вашингтон також розглядає нові, вищі мита на китайські товари, що ускладнює бізнес-модель Temu, яка базується на прямому постачанні дешевих товарів із Китаю. Водночас компанія стикається з новими бар’єрами і в інших країнах: Євросоюз планує ввести обов’язковий збір у розмірі 2 євро на імпорт дрібних посилок електронної комерції, а Японія переглядає аналогічну податкову пільгу.
Попри ці виклики, Temu продовжує агресивно інвестувати в маркетинг у США та Європі, прагнучи закріпити свої позиції на глобальному ринку. Проте аналітики попереджають: бізнес-модель із наднизькими цінами стає дедалі менш стійкою в умовах регуляторного тиску й логістичних ускладнень.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, онлайн ритейл, ecommerce, тему
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар