Meta має намір повністю автоматизувати створення реклами за допомогою ШІ

До кінця 2026 року Meta планує дати можливість брендам створювати та таргетувати рекламу за допомогою своїх інструментів штучного інтелекту. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Wall Street Journal.
Facebook та Instagram налічують 3,43 млрд унікальних активних користувачів по всьому світу. ШІ-інструменти компанії вже допомагають створювати персоналізовані варіанти реклами, фонові зображення та автоматично налаштовувати відеорекламу.
Meta дасть можливість рекламодавцям завантажувати фото товару та вказувати бюджет, а штучний інтелект згенерує рекламу, включаючи зображення, відео та текст, визначить цільову аудиторію у соцмережах та надасть пропозиції щодо розподілу бюджету.
Компанія також дозволить рекламодавцям персоналізувати рекламу за допомогою штучного інтелекту, щоб користувачі бачили різні версії однієї й тієї реклами в режимі реального часу на основі таких факторів, як геолокація.
Минулого тижня глава Meta Марк Цукерберг повідомив, що рекламодавцям потрібні ШІ-продукти, які забезпечать «вимірні результати в масштабі» в недалекому майбутньому. Meta націлена на створення єдиного вікна на основі штучного інтелекту, де компанії зможуть ставити цілі, розподіляти бюджети та дозволять платформі займатися логістикою.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробникіВ, інновації в рекламі, реклама в соцмережах
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар