Kraft Heinz готується розділити бізнес

Американська корпорація Kraft Heinz розглядає можливість масштабної реструктуризації — зі складу компанії може бути виділено ключове спрямування фасованих продуктів під брендом Kraft, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The Wall Street Journal.
За інформацією видання, нова компанія включатиме такі позиції, як сир, макарони та інші перероблені продукти, які втрачають популярність у споживачів на тлі зміни харчових звичок. Ринкова вартість бізнесу, що відокремлюється, може становити до $20 млрд.
У самій Kraft Heinz вважають, що підрозділ, який залишиться після можливого спін-оффа, зосередиться на більш рентабельних категоріях — насамперед на приправі Heinz, соусах та кондимент-сегменті.
Злиття Kraft та Heinz відбулося у 2015 році за участю інвестиційного фонду 3G Capital та Berkshire Hathaway Уоррена Баффета Проте з того часу компанія втратила близько $57 млрд ринкової капіталізації: з моменту об'єднання акції впали більш ніж на 60%.
Зниження попиту на лінійку Kraft аналітики пояснюють декількома причинами — конкуренцією з боку private label, зміною споживчих патернів та посиленням тиску на ринок ультраперероблених продуктів. Наприклад, продаж таких брендів, як Lunchables або Capri Sun, в останні роки демонструє спад.
За оцінками експертів, спін-оф може стати спробою Kraft Heinz відновити ринкову вартість і перезапустити зростання.
На тлі новин про можливий поділ паперу Kraft Heinz зросли на 2,5%, а капіталізація компанії склала близько $32 млрд.
Читайте також: Kraft Heinz відмовляється від штучних барвників у США
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини виробників, хайнц, кетчуп хайнц
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар