Coca-Cola лідирує у глобальному рейтингу брендів, що найбільш обираються.

До найбільш вибираних глобальних брендів FMCG цього року входять Coca-Cola, Omo, Colgate, Maggi та Lay's, випливає з рейтингу Brand Footprint, складеного Worldpanel by Numerator. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У рейтингу представлено 50 світових гігантів. Цікаво відзначити, що минулого року зростання спостерігалося лише у 20 з них, що значно нижче за рекордний показник 2023 року, коли зростання показали 30 брендів.
Найбільший приріст покупців у 2024 році продемонструвала Omo, що дозволило компанії посісти друге місце у світовому рейтингу. Lay's також досягла успіху, збільшивши свій прибуток і піднявшись на п'яте місце в рейтингу. Серед лідерів зростання — Nescafé, яка чотири роки поспіль демонструє збільшення кількості покупців.
Глобальні дані показують, що трохи більше половини (50,2%) брендів FMCG вибиралися частіше у 2024 році, що є зростанням відносно 45% у 2023 році.
В основі рейтингу Brand Footprint лежить показник точок охоплення споживачів (CRP), який вимірює кожен випадок, коли покупець обирає бренд. Він поєднує в собі дані про проникнення та частоту використання бренду.
Читайте також: Coca-Cola перезапустила кампанію Share a Coke у Китаї
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар