Корейські інтернет-магазини критикують за некоректні рейтинги відгуків

Уряд Південної Кореї опублікував черговий звіт, у якому стверджується, що приблизно 40% онлайн-платформ для продажів у країні застосовують некоректні алгоритми для ранжування відгуків про товари. Зокрема, не зрозуміло, які критерії покладено в основу рейтингів, а це викликає серйозні занепокоєння про прозорість усієї інтернет-комерції. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Logist.FM.
Опитування, проведене Сеульським центром електронної комерції, показало, що 33 з 50 провідних корейських інтернет-магазинів відображали відгуки клієнтів, використовуючи алгоритмічні рейтинги, такі як «найпопулярніший» або «найкращий». 18 платформ (36 відсотків) не змогли розкрити жодного пояснення того, як функціонують ці алгоритми.
Системи ранжування відгуків часто надають пріоритет саме схвальним коментарям. Дуже мало платформ надають видимість критичним, але корисним відгукам, або дозволяють користувачам сортувати їх за тими, що мають вагомі переваги та недоліки. Лише одна платформа дозволяла користувачам сортувати за критерієм «найбільш коментовані», і лише чотири пропонували опції виключення відгуків, отриманих за мотивацію, від учасників рекламних тестів.
«В онлайн-шопінгу, де споживачі не можуть особисто приміряти чи оглянути товар, відгуки є критичним фактором прийняття рішень», – зазначають експерти у своєму звіті. «Надмірний акцент на позитивних відгуках підриває довіру та обмежує усвідомлений вибір споживачів», – додають вони.
Найбільш прозорі та зручні системи відгуків пропонували такі великі платформи, як Costco та Rakuten. Тут виділяють один позитивний та один критичний відгук, які вважаються найбільш корисними. Amazon пропонує інструменти для пошуку як схвальних, так і критичних відгуків. В результаті інші споживачі оцінили як корисні.
Сеульські чиновники планують рекомендувати зміни до нормативних актів, які вимагатимуть від інтернет-магазинів розкриття своїх алгоритмів сортування відгуків та посилення нагляду.
«Збалансована політика оглядів допомагає споживачам швидше приймати рішення та зменшує кількість непотрібних повернень товарів та суперечок», – сказав Кім Мьон Сун, директор Сеульського відділу справедливої економіки. «Ми продовжуватимемо просувати політику, яка захищає права споживачів», – уточнив він.
Читайте також: Temu під прицілом ЄС через високий ризик нелегальної продукції
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, онлайн ритейл, ecommerce, шейн, тему
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар