01 серпня 2025

Unilever збільшив витрати на маркетинг

Unilever збільшив витрати на маркетинг
532

Британський виробник товарів повсякденного попиту Unilever збільшив витрати на маркетинг до 15,5% виручки в першому півріччі 2025 року. Витрати на маркетинг зросли на 0,4% у річному вираженні, до $5,17 млрд. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Adweek.

Виручка Unilever за звітний період збільшилася на 3,4%, до $34,45 млрд за рахунок брендів засобів особистої гігієни та морозива. Операційний прибуток знизився на 4,8%, до $6,64 млрд.

Продаж Unilever зріс, а прибуток впав на тлі збільшення інвестицій у маркетинг і створення бренду, а також витрат, пов'язаних з майбутнім виділенням бізнесу з виробництва морозива.

Так, продаж підрозділу морозива, який у листопаді має стати The Magnum Ice Cream Company (Unilever збереже 20% акцій), зріс на 5,9% рік до року, сегмент брендів особистої гігієни, до якого входять Dove та Axe, — на 4,8%.

Генеральний директор Unilever Фернандо Фернандес збільшив маркетинговий бюджет, щоб створити те, що він назвав "машиною маркетингу та продажу". Коли Фернандес обійняв посаду глави компанії у лютому, він оголосив про нову маркетингову стратегію, орієнтовану на інфлюєнсерів і що передбачає виділення від 30 до 50% річного рекламного бюджету на рекламу у блогерів.

Фернандес заявив, що група збільшила інвестиції у бренд та маркетинг, спрямовані на ключові інновації та розвиток ринку.

Читайте також: Unilever під прицілом за грінвошинг

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також