Unilever збільшив витрати на маркетинг

Британський виробник товарів повсякденного попиту Unilever збільшив витрати на маркетинг до 15,5% виручки в першому півріччі 2025 року. Витрати на маркетинг зросли на 0,4% у річному вираженні, до $5,17 млрд. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Adweek.
Виручка Unilever за звітний період збільшилася на 3,4%, до $34,45 млрд за рахунок брендів засобів особистої гігієни та морозива. Операційний прибуток знизився на 4,8%, до $6,64 млрд.
Продаж Unilever зріс, а прибуток впав на тлі збільшення інвестицій у маркетинг і створення бренду, а також витрат, пов'язаних з майбутнім виділенням бізнесу з виробництва морозива.
Так, продаж підрозділу морозива, який у листопаді має стати The Magnum Ice Cream Company (Unilever збереже 20% акцій), зріс на 5,9% рік до року, сегмент брендів особистої гігієни, до якого входять Dove та Axe, — на 4,8%.
Генеральний директор Unilever Фернандо Фернандес збільшив маркетинговий бюджет, щоб створити те, що він назвав "машиною маркетингу та продажу". Коли Фернандес обійняв посаду глави компанії у лютому, він оголосив про нову маркетингову стратегію, орієнтовану на інфлюєнсерів і що передбачає виділення від 30 до 50% річного рекламного бюджету на рекламу у блогерів.
Фернандес заявив, що група збільшила інвестиції у бренд та маркетинг, спрямовані на ключові інновації та розвиток ринку.
Читайте також: Unilever під прицілом за грінвошинг
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар